نکاتی برای انتخاب بهترین سیستم قفسه بندی پالت چیست؟

نکاتی برای انتخاب بهترین سیستم قفسه بندی پالت چیست؟

کسب‌وکاری که اقلام و مواد می‌فروشد به یک انبار بهینه‌شده با قفسه‌بندی پالت نیاز دارد. در بازارهای با سریع‌ترین رشد و رقابتی امروزی، مدیریت بی‌نقص سهام برای ساده‌سازی عملیات انبار مهم است.
قفسه پالت در انواع، اندازه ها و سبک های مختلف وجود دارد. بنابراین همیشه مناسب ترین قفسه پالت را برای فضای ذخیره سازی خود انتخاب کنید.
در اینجا ما قصد داریم چند نکته پیشرفته و آزمایش شده را به اشتراک بگذاریم که به شما در انتخاب بهترین قفسه پالت کمک می کند.

بودجه خود را تعیین کنید:

یکی از مهمترین عواملی که باید تعیین کنید بودجه است. زیرا مواد قفسه‌بندی پالت در محدوده پایین‌تر، رده متوسط ​​و گران قیمت قرار دارند. بستگی به شما دارد که کدام نوع متریال را انتخاب می کنید. بنابراین بر اساس نیاز خود بودجه مناسبی را برای خود سیستم ذخیره سازی، طراحی قفسه بندی و نصب خرج کنید.

ظرفیت ذخیره سازی خود را تعیین کنید:

چقدر سهام یا موجودی می خواهید ذخیره کنید؟ این رایج ترین سوال هنگام طراحی قفسه پالت است. در صورتی که نیاز به نگهداری وسایل حجیم بیشتری دارید، قفسه درایو این انتخاب ایده آلی است. همچنین در نظر بگیرید که چه نوع محصولات، کالاها، اقلام و موادی را می خواهید ذخیره کنید.

انواع قفسه پالت را در نظر بگیرید:

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قفسه‌های درایو برای اقلام حجیم مناسب است. به همین ترتیب، سیستم قفسه بندی پالت انتخابی برای بسیاری از محصولات مختلف مناسب است. همچنین انواع دیگری از سیستم‌های قفسه‌بندی پالت مانند قفسه‌بندی موبایل، قفسه‌بندی راهروی باریک، قفسه‌بندی عمیق دوگانه، قفسه‌بندی فشاری و غیره وجود دارد.

ظرفیت پرتو: باید ظرفیت پرتو مناسبی را انتخاب کنید.

چگونه آن را تعیین کنیم؟

  • وزن پالت و بارگیری را در تعداد پالت در هر سطح ضرب کنید.
  • مثال: دو پالت با وزن 2500 پوند. هر یک در هر سطح 2500 پوند x 2 پالت در هر سطح = 5000 پوند ظرفیت تیر حداقل مورد نیاز.

همچنین بخوانید